2009. október 3., szombat

Emeletes szendvics

2009. október 3.
Ez a szendvics még a héten egyik vacsorára készült. Azóta nem volt időm gépezni, ezért csak most került fel. De most is csak azért ülök itt, mert jólesik egy kis pihi. Egész nap süteményen éltem szinte. Ebédre voltam apáéknál, ők se hagytak süti nélkül felállni az asztaltól...Délután még egy kis nasi és miután hazaértem én is sütöttem. :) Muszáj volt, mert az első próbálkozásom katasztrófába fulladt (tudniillik még mindig hadilábon állok a piskótával), és nem adhattam fel. Megnyugtatásként megjegyzem, erre már szinte büszke vagyok. Még mindig nem az igazi, de ezt már másoknak is meg merem mutatni. :D A receptet majd csak holnap vagy hétfőn posztolom, mert ilyenkor már rosszak a fényviszonyok. Egyébként se akarok többet édesre nézni...:D



HOZZÁVALÓK  4 személyre:
-3 tojás
-2 paradicsom
-2 salátalevél
-6 szendvicskenyér
-4 szelet pulykamellsonka
-6 tk. Maille egészmagos dijoni mustár (nekem a sime Globus is megfelelt :D )
-fél kígyóuborka

1. A tojásokat keményre főzzük, majd hideg vízben lehűtjük, meghámozzuk, és vékonyan felszeleteljük. A paradicsomot megmossuk, karikákra vágjuk. A salátaleveleket leöblítjük, szárazra rázzuk.
2. A kenyereket kenyérpirítóban vagy sütőben megpirítjuk, és vékonyan megkenjük kevés mustárral. Kér szeletet tálcára teszünk, ráfektetjük a salátát, a paradicsomot, az uborkaszeleteket és a sonkát. Megcsepegtetjük 1-1 tk. mustárral, és ráborítunk még egy szelet kenyeret.
3. A középső szeleten elrendezzük a tojáskaríkákat, mustáros felével lefelé borítjuk a maradék kenyeret, és kissé összenyomkodjuk. Átlósan kettévágjuk.
Munka: kb. 15 perc
1 adag: 185 kcal



0 Comments: