2009. szeptember 14., hétfő

2009. szeptember 14. hétfő
Bounty-muffin

A Még több muffin sorozatból van a recept, és igazán fenséges. Az első adagot pénteken sütöttem a rokonoknak, ugyanis hétvégére látogatóba mentünk hozzájuk. Én persze megragadtam az alkalmat!! :) A sütik sikereit látva bátorkodtam egy második adagot csinálni legjobb barátnőm szülinapjára és az uram unszolására. :D Ez is betalált! Figyelem! Fogyókúrázók messziről kerüljék, teljességgel ellenállhatatlan ez a kalóriabomba! :)

HOZZÁVALÓK
 -4 db Bounty csoki (azaz 8 kisebb darab)
 -25 dkg liszt
 -2,5 evőkanál kakaópor
 -2,5 teáskanál sütőpor
 -0,5 teáskanál szódabikarbóna
 -1 tojás
 -14 dkg cukor
 -0,8 dl növényi olaj
 -3 dl natúr joghurt
Díszítéshez:
 -15 dkgtejcsokoládés tortabevonó
 -Bounty csoki (nekem 1)
 -kókuszreszelék
1. A sütőt 180 fokra melegítjük. A papírformákat a tepsibe tesszük.
2. Hat kis darab csokit kettévágunk. A többit felaprítjuk. Összekeverjük a lisztet, a csokidarabokat, a kakaóport, a sütőport és a szódabikarbónát.
3. A tojást felverjük. Hozzákeverjük a cukrot, az olajat és az írót. Könnyedén elkeverjük benne a lisztes keveréket.
4. A tészta felét a mélyedésekbe töltjük. Ráteszük egy-egy félbevágott csokoládét és felöntjük a maradék tésztával. A sütőben 20 percig sütjük. 5 percig pihentetjük, kiszedjük és hűlni hagyjuk.
5. Ha kihűlt, megolvasztjuk a tortabevonót és egy-egy kanállal teszünk mindegyik muffin tetejére. Szépen elsimítjuk. A Bountyt felvágjuk, nyomunk egy darabot a csokis mázba, majd megszórjuk egy kis kókusszal.
Darabonként kb.: 330 kcal

0 Comments: