2009. augusztus 18., kedd

Névnapi brownies


Ezt a finomságot anyukám kérésére névnapja alkalmából készítettem el. Most volt az első alkalom hogy browniest csináltam, de olyan jól sikerült, hogy már felvettem a bevált receptjeim közé. Vaníliafagyival és ribizlivel tálaltam. A receptet egyébként a kedvenc oldalamon, a nosalty-n találtam. Pár dolgot megvariáltam, pl a sütőport, mert nagyon kevésnek találtam a tésztát.








HOZZÁVALÓK
-10 dkg étcsokoládé
-10 dkg liszt
-10 dkg cukor
-1,5 tk cukrozatlan kakaópor
-1 tk sütőpor
-2 tk nescafé
-2 tojás
-1 dl olaj
-1 marék mandula

1. Az étcsokit apró darabokra vágtam, majd beletettem egy keverőtálba. Hozzáadtam a lisztet, a cukrot, a kakaóport és a sütőport.
2. Egy kisebb tálban a nescafét feloldottam kb 1 evőkanál langyos vízben. Hozzáöntöttem a tojásokat és az olajat majd habverővel simára kevertem.
3. Az olajos masszát összedolgoztam a csokidarabkás liszttel, majd a kész tésztát kivajazott kb 24 cm átmérőjű tortaformába simítottam. A tetejét megszórtam durvára vágott mandulával.
4. Előmelegített sütőben, 180 fokon, 20 percig sütöttem. De villával előtte ellenőrizzük le, hogy nem ragad-e a tészta.

0 Comments: